In totaal zijn inmiddels 4.000 testimonials afgegeven over de dienstverlening van onze kantoren. Regioleider Zuid-Oost Rob Arts: ‘Wij hebben klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en vragen daarom actief om feedback. Al onze contacten vragen wij om een reactie, zodat we een eerlijk beeld krijgen vanuit de markt. Het gaat ons niet om de succesverhalen, daar kun je jezelf niet mee verbeteren. We leren veel van de opmerkingen van onze klanten en proberen onze dienstverlening te verbeteren aan de hand van de kritiek. Uiteraard scoren we ook wel eens slecht. Dat prikkelt ons nog meer om juist aan die punten te werken. Wij hebben een professionele organisatie met een groot netwerk. Maar het blijft mensenwerk. We focussen ons op de aandacht voor onze klanten en de contacten met (mogelijke) kopers. Wij spreken elkaar aan op ons gedrag als afspraken nakomen, bereikbaarheid en snelheid van reageren. Het is fijn om te zien dat we op die aspecten dan ook zeer hoog scoren.’