Een persoonlijk presentje … voor persoonlijke betrokkenheid!
Kijk, dat is nog eens een lekkere verrassing! Een prachtige taart, helemaal in de Hendriks-huisstijl. Met de complimenten van de familie Van de Kamp, het team van Hendriks Makelaardij Roermond begeleidde de familie onlangs succesvol bij de aankoop van hun woning in Heel. Een leuker bewijs van klanttevredenheid kunnen we ons niet wensen!
Nuchter en rationeel, maar wel betrokken!
Eerlijk gezegd wordt er heel wat gesnoept bij Hendriks. Regelmatig laten tevreden opdrachtgevers een smakelijke blijk van waardering bezorgen. Een Limburgse vlaai, een flesje wijn, een doosje bonbons … Dat heeft alles te maken met de persoonlijke aandacht voor de opdrachtgever, weet kantoordirecteur Roy Meulendijks. “Ik denk dat we ons daarin daadwerkelijk onderscheiden. Een huis kopen of verkopen is voor een opdrachtgever een emotionele aangelegenheid. Dat hoort het ook te zijn. Voor ons is het echter dagelijks werk en het is onze taak om daarbij nuchter en rationeel te adviseren, te begeleiden en te onderhandelen. Maar we délen die emotie van de opdrachtgever wel. We denken en leven mee, in iedere fase van het proces. Onze opdrachtgevers wachten vaak met spanning op een ‘ja’ of ‘nee’. Als je daar echt bij betrokken bent, vind je het oké als men je ook ’s avonds belt of in het weekend. Dat is voor onze mensen geen enkel probleem. Dat doen wij met liefde en plezier voor onze klanten “”
Een eerlijk en oprecht advies
Niet alleen het vinden van de juiste woning waar de opdrachtgever zich ‘goed’ bij voelt, veronderstelt persoonlijke betrokkenheid. Dat geldt zeker ook voor het sluitend maken van het financiële plaatje. Roy Meulendijks: “Een financiering die past binnen het totale financiële plan van de opdrachtgever. Rekening houdend met diens wensen, situatie en mogelijkheden. Nu, maar ook over een aantal jaren. Mochten we de uiteindelijke koopsom niet op een niveau kunnen krijgen dat deze goed in dat financiële plaatje past, dan zeggen we dat ook. Voor een opdrachtgever die zijn zinnen helemaal heeft gezet op een bepaalde woning, is dat niet altijd even leuk om te horen. Maar het is wel de eerlijkheid en oprechtheid die men van ons verwacht.”
Dik tevreden …
Overigens is het tot stand brengen van een reële aankoopsom iets waar de professionals van Hendriks uitermate bedreven in zijn. De royale nieuwe hoevewoning van de heer en mevrouw Van de Kamp in Heel leek qua prijs aanvankelijk geen reële optie. Maar na enkele fikse onderhandelingsronden en met een passende financieringsvorm bleek hun nieuwe thuis prima bereikbaar. Dik tevreden dus … en tevredenheid doet van zich spreken. Daarvan getuigt het feit dat begin maart een nieuw record werd gevestigd binnen de Hendriks Groep. Nooit eerder konden binnen één week zoveel nieuwe aan- en verkoopopdrachten worden genoteerd. Dat verdient nóg een taart!