HENDRIKS MAKELAARDIJ WINT PRIJS
Op vrijdag 28 januari werd in de Efteling in het “”Fata Morgana”” paleis de prijs voor de best presterende vestiging in 2004 van Hendriks in Nederland uitgereikt aan de vestiging Roermond. Glunderend van trots nam vestigingsdirecteur Roy Meulendijks namens zijn enthousiaste team de wisselbeker in ontvangst.
Roermond beste vestiging
In 2004 presteerde de vestiging van Hendriks in Roermond op alle fronten, ook in consumentenonderzoek, kwalitatief het best. Met een groei van meer dan 30% aan gerealiseerde transacties, de kortste looptijden en de hoogst gemeten klanttevredenheid, werd Hendriks Makelaardij met haar grote kantoren in Roermond en Weert, verdiend marktleider in de regio Midden Limburg.
Echte topprestatie
Hendriks Groep heeft inmiddels 12 vestigingen in 9 steden in het zuiden en midden van Nederland. Met meer dan 200 medewerkers die allen in hun vakgebied makelaardij of hypotheken tot de besten behoren. Zij werken met grote betrokkenheid om hun opdrachtgevers perfect van dienst te zijn. Dat dit wordt gewaardeerd blijkt wel uit de enorme groei van het aantal nieuwe cliënten, juist via mond tot mond reclame. Om uit deze groep geselecteerd te worden als beste vestiging, is op zich al een topprestatie.
Consumentenonderzoek
Al enige jaren wordt elke cliënt met wie een woning- of hypotheektransactie is gerealiseerd, achteraf geïnterviewd door een onafhankelijk onderzoeksbureau. Deze peilt de klanttevredenheid op alle mogelijke aspecten en probeert er vooral achter te komen waar nog verbeteringen in de werkwijze van het personeel mogelijk zijn. Elke medewerker krijgt elk kwartaal zijn persoonlijke verbeterpunten naar het oordeel van zijn eigen cliënten. Het luisteren naar het oordeel van de cliënten stimuleert hen aantoonbaar om het nog beter te doen.
Erg goed je best doen
Voor Algemeen Directeur en oprichter drs. Jos Polman is het een groot genoegen om te zien dat de twee vestigingen in Midden Limburg het zo goed doen. "Ik woon zelf met veel plezier in deze omgeving en ken de mentaliteit. Cliënten zijn terecht kritisch als het om de aan- of verkoop van hun woning gaat. Je moet gewoon erg goed je best voor ze doen. Dat waarderen ze en dan vertellen ze graag hun goede ervaringen aan hun vrienden en bekenden. Daar doen wij het uiteindelijk voor en dat is het echte resultaat van ons werk. Ik ben er vooral zo trots op dat onze directeur Roy Meulendijks intern door kon groeien van assistent tot vestigingsdirecteur. Hij greep echt alle kansen die ik hem bood. En dan nu zo'n fraai resultaat met zijn team neerzetten, verdient een groot compliment", aldus de heer Polman.