Deze website maakt gebruik van cookies

Deze website gebruikt cookies en verzamelt daarmee informatie over het gebruik van de website onder andere om deze te analyseren en te verbeteren en voor social media. Wil je meer weten over deze cookies, lees dan onze privacy disclaimer en de uitleg over cookies
Door hiernaast op "Akkoord" te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies en het verzamelen van informatie aan de hand daarvan door ons en door derden. Wil je niet alle soorten cookies toestaan, klik dan op "Cookie instellingen aanpassen".

24808_Wat-is-mijn-huis-waard_de-markt_verkoopbord-Hendriks.jpg

Nieuws Hendriks Makelaardij

Lees hier de laatste ins en outs van Hendriks Makelaardij en berichten over de woningmarkt, hypotheken en verzekeringen in het algemeen.

 

Met de complimenten van de klant …

Een klanttevredenheidsonderzoek is een prima manier om te weten wat klanten van je vinden en waar je je dienstverlening kunt verbeteren. Bij Hendriks Makelaardij houden we dan ook continu de vinger aan de pols. We scoren gemiddeld een dikke acht en daar zijn we blij mee. Maar we zijn zeker zo blij met de persoonlijke bedankjes en complimenten van individuele klanten. “Want daar doe je het uiteindelijk voor,” vertelt Sandra van Gemert.

Klantgericht … vanzelfsprekend
Sandra is kantoormanager bij Hendriks Makelaardij Tilburg. Ze maakt duidelijk dat wat voor ons zo vanzelfsprekend is, voor de klant vaak heel veel betekent. “Onlangs nog kreeg ik mail met complimenten, omdat ons team zo klantgericht en betrokken is. Een mijnheer voor wie we in het verleden al twee keer een huis hebben verkocht – snel en voor een prima prijs – vergezelde zijn zoon op een aantal bezichtigingen van een appartement in Tilburg. ‘Sommige makelaars bellen niet eens terug na zo’n bezichtiging,’ schreef hij ons. ‘Hoe anders is dat bij jullie. Jullie springen er echt uit!’ Dat is fijn om te horen. Maar tegelijk triest om te horen dat het kennelijk niet zo vanzelfsprekend is!”

Een soepel één-tweetje
Persoonlijke betrokkenheid hoort voor een makelaar vanzelfsprekend te zijn. Temeer omdat er voor de klant ook een emotionele kant zit aan de koop of verkoop van een woning. “Intensief en attent contact zijn gewoon noodzakelijk,” gaat Sandra verder. “Ook al om zo gauw mogelijk een goed resultaat voor die klant te bereiken. Een snelle transactie voor een optimale prijs vraagt om een soepel één-tweetje tussen klant en makelaar.”

Digitaal dossier
Niet alleen via persoonlijk contact wordt de klant van Hendriks Makelaardij op de hoogte gehouden. Ook het digitale dossier speelt een belangrijke rol. Via internet kunnen klanten te allen tijde online zien hoe het ervoor staat, welke acties al zijn ondernomen en wat de status van de onderhandelingen of de afwikkeling van het aan- of verkoopproces is. Wel zo duidelijk en transparant.

Wordt vervolgd …
“Die tevreden klant is inmiddels naar Friesland verhuisd,” besluit Sandra. “Hij heeft daar een uniek pand gevonden dat hij helemaal aan het verbouwen is. Maar uiteindelijk wil hij weer terug naar Brabant. En hij heeft nu al te kennen gegeven dat hij dan weer met ons een woning wil gaan zoeken. Nou, graag! En mocht hij ergens anders dan in of om Tilburg willen wonen … Met 13 vestigingen en ons samenwerkingsverband met Hoekstra Van Eck kunnen wij mijnheer overal in Nederland van dienst zijn!”

Actueel nieuws

  1. In 2024 een huis kopen? Dit verandert er! 

    22-12-2023

    De NHG-grens gaat omhoog, je kunt met een studieschuld meer lenen en ook alleenstaanden gaan erop vooruit. Voor wie een huis wil kopen, staan er in het nieuwe jaar  een aantal belangrijke veranderingen op stapel. Weten of er voor jou wat verandert? We zetten alle aanpassingen voor 2024 voor je op een rij.

  2. naar boven

    Meer kansen voor kopers op de nieuwbouwmarkt 

    30-5-2023

    De meest recente cijfers van de NVM laten zien dat woningen langer te koop staan en overbieden is niet langer de norm. Dat resulteert in mooie kansen voor kopers. Goed nieuws, maar de ontwikkelingen op de woningmarkt roepen ook vragen op. Hoe zal de markt zich de komende tijd ontwikkelen? Hoe zit het met financiering? En wat is het juiste moment om een nieuwbouwwoning te kopen? Wij helpen u graag om de markt verder te duiden en deze vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

  3. naar boven

    Een nieuwbouwwoning huren: 5 voordelen op een rij

    20-3-2023

    Veel van onze nieuwbouwprojecten zijn gericht op de koopmarkt, maar we hebben ook steeds meer huurwoningen in ons aanbod. Ben je er nog niet zeker van of je wilt huren of kopen? We zetten een aantal voordelen van huren voor je op een rij!

  4. naar boven

    Verhuizen? Behoud uw huidige hypotheekrente!

    30-1-2023

    De afgelopen jaren bereikte de Nederlandse hypotheekrente een historisch laag punt. Wie een huis kocht betaalde op het meest gunstige moment minder dan 2 procent voor een hypotheek met een rentevaste periode van 20 jaar. Nu de hypotheekrentes weer stijgen - de 20-jaars rente ligt nu weer rond de 5% - daalt de maximale leencapaciteit van kopers. Maar wist u dat u uw huidige hypotheekrente mee kunt nemen?