Forse uitbreiding voor Hendriks Makelaardij Nijmegen
Hendriks Makelaardij Nijmegen heeft zijn oppervlakte nagenoeg verdubbeld. Het kantoor heeft de winkel van buurman D-Reizen (verhuisd naar een andere mooie locatie in De Molenpoort) overgenomen. Daarmee is de Woonwinkel in het hartje van Nijmegen met zo’n 150 m² uitgebreid. Dat betekent nog meer ruimte voor de klant om te shoppen en een nog groter aanbod van woningen in de etalage.
De uitbreiding van het kantoor in winkelpassage De Molenpoort was hard nodig. Sinds de opening in 2005 is Hendriks Makelaardij Nijmegen enorm gegroeid. Steeds meer mensen weten de vestiging te vinden, voor zowel aan- en verkoopbegeleiding als voor hypotheekbemiddeling.
Makkelijk binnenlopen
De voorspoedige ontwikkeling is deels te danken aan de strategische locatie van het kantoor, waar dagelijks zeer veel mensen passeren en een blik in de etalage werpen. Bovendien is de Woonwinkel zeer laagdrempelig. Mensen lopen makkelijk even binnen om het aanbod van woningen door te nemen. Met al hun vragen kunnen ze direct bij een van de medewerkers – waaronder twee hypotheekadviseurs – terecht.
Samenwerking Hoekstra en Van Eck Makelaars
De Woonwinkel in Nijmegen werkt nauw samen met Hendriks Makelaardij Arnhem; gezamenlijk bestrijken ze een enorm gebied, wat uiteraard gunstig is voor zowel kopers als verkopers. Dat gebied reikt overigens nóg verder door de samenwerking met Hoekstra en Van Eck Makelaars, een collega die sterk is vertegenwoordigd in met name Noord-Holland en Flevoland. Gezamenlijk bieden deze twee topmakelaars hun cliënten een vrijwel landelijke dekking.
Digitaal dossier nu óók voor hypotheekklanten
Naast de toegankelijkheid en het uitgestrekte werkgebied is het vooral de persoonlijke aanpak van Hendriks Makelaardij die klanten zo aanspreekt. Transparantie is daarmee onlosmakelijk verbonden. Het kantoor werkt met een digitaal dossier, waarin alle activiteiten met betrekking tot de verkoop van de woning staan vermeld. Klanten kunnen dat te allen tijde inzien via internet en zo precies zien wat hun makelaar voor hen doet. Inmiddels is een succesvolle pilot afgesloten, waarbij ook de aanvraag en afwikkeling van de hypotheek via internet te volgen is. Binnenkort zullen dus ook hypotheekklanten via een digitaal dossier op de hoogte worden gehouden. Voor een nóg meer klantgerichte dienstverlening.