U bent onze cliënt. Uw wensen staan bij ons centraal. Wij werken perfèct voor u. Dit zijn niet zomaar loze kreten, maar bij Hendriks Makelaardij streven wij naar een optimale dienstverlening met tevreden klanten. Niet voor niets ontvangen wij regelmatig positieve reacties van weer een tevreden klant
Reactie van Klant
Onze woning stond al meer dan een jaar te koop maar de "inspanning" van onze makelaar had geen enkel resultaat opgeleverd. Reden voor ons om van makelaar te veranderen. Het was ons opgevallen dat in Maarheeze enkele woningen, die al langer te koop stonden, nu door Hendriks Makelaardij te koop werden aangeboden. Na enkele maanden waren deze woningen verkocht. We hebben kontakt opgenomen met de eigenaar van een van deze woningen om over zijn ervaring met Hendriks Makelaardij te spreken.
Hij was zeer positief over de makelaar Walter Boonen van Hendriks Makelaardij. Dit was voor ons de reden om kontakt op te nemen met makelaar Walter Boonen. Hij heeft ons een duidelijke uitleg gegeven over de werkwijze van Hendriks Makelaardij die moet leiden tot verkoop van onze woning. Het is makelaar Walter Boonen, met zijn team, gelukt om onze woning binnen 3 maanden te verkopen.
Een compliment aan makelaar Walter Boonen en zijn team van Hendriks Makelaardij in Weert, voor dit snelle resultaat.
Met vriendelijke groet,
Fam. Brom
Reactie van Klant I
Hoi Saskia,
Sorry dat ik nu pas reageer op het bezoek van afgelopen zaterdag. Ik wilde je nog bedanken voor de uitermate gastvrije en gezellige ontvangst. Je hebt wellicht al gehoord dat wij, wat betreft het pand in Herkenbosch, Henri Goovaertslaan 7, al in een vergevorderd stadium zijn. Zaterdag a.s. gaan wij met Roger voor de tweede keer en dan zal de kogel wel door de kerk zijn.
Nogmaals heel veel dank en tot horens of tot ziens.
Groetjes, Leonneke.
Reactie van Klant II
Hierbij wil ik het volgende onder uw aandacht brengen, inzake de hulpvaardigehid van Hendriks Makelaardij te Weert.
Sinds enige tijd worden wij bij verkoop van de huidige woning en koop van een andere woning geadviseerd door dhr. R. van der Sterren en dhr. E. Boekema. Wij ondervinden van beide heren een deskundige, vriendelijke en menselijke benadering, die ons beiden een zeer goed gevoel geven, daar zij in ons geval, zeer behulpzaam zijn, wat wij hogelijk waarderen.
Het overige personeel is vriendelijk en correct in benadering en het geheel wordt volgens ondervinding goed geleid.
Wij hopen dat u onze waardering overbrengt aan beide heren en het overige team.
Hoogachtend:
G.J. Molenkamp
R.C. van Gendt
Reactie van klant III
Aan het team Breda,
Wij wilden u nog maar eens bedanken voor de verkoop van ons ouderlijk huis in de kwakkelhutstraat 90. In het bijzonder Edgar Rieff, onze makelaar in deze. Nadat wij al een foto van het huis in ontvangst mochten ontvangen, ter herinnering, nu dan ook nog een prachtige bos bloemen. Zeer leuk en attent!
We zijn dan ook zeer tevreden over de goede service en zullen deze tevredenheid zeker uitdragen!
Vele groeten,
Dhr. E. Simons
Reactie van klant IV
Aan het gehele Amersfoortse team ,
Hoewel ik vooral Joost al een keer bedankt had voor de prettige samenwerking, doe ik het nu nogmaals. We werden vanochtend verrast door de bloemist met een prachtige bos bloemen. Heel hartelijk bedankt daarvoor.
Na het eerste gesprek met Joost hadden we al door dat jullie er alles aan doen om in goed contact te blijven met verkopers en kopers. Na een fijne samenwerking en afronding is de geste van vanochtend een flinke toef slagroom op het geheel. Ook zonder die bos zouden we zeker meewerken aan een 'zegt het voort' en met die bos doen we het nog enthousiaster.
Kortom, in de marketingboeken staat het al: alleen een cadeautje werkt niet, het moet altijd samen gaan met kwaliteit. Dat is jullie goed gelukt!
Vriendelijke groeten ook namens mijn vader,
Hendrianne Wilkens
Reactie van klant V
De heer en mevrouw B. te Breda schrijven aan Hendriks Makelaardij Breda de volgende brief:
"Nu de verkoop van ons appartement is afgerond vinden wij het passend u en uw medewerkers te complimenteren met de wijze waarop onze belangen door u werden behartigd! Wij hebben uwerzijds een hoge mate van competentie, inzet en betrouwbaarheid ervaren en dit alles in combinatie met een uitstekende communicatie naar ons toe. In het bijzonder willen wij de heer J. Barendse vernoemen die onze belangen deskundig heeft behartigd en zich steeds uiterst correct en helder geformuleerd heeft gemanifesteerd. Wij spraken enige medebewoners van Het Bolwerk en daarbij is het ons opgevallen dat men uw makelaarsbedrijf en haar medewerkers hoog kwalificeerde, daarmede aangevend dat men zich geen beter makelaar zou kunnen wensen. Gaarne laten wij onze erkentelijkheid voor uw inzet vergezeld gaan van een smakelijke koffie-metgezel!"
Met vriendelijke groet,
Fam. B. te Breda
Reactie van klant VI
Naar aanleiding van een gekochte woning in Apeldoorn, vertelde de heer Van der W. aan het eind van het hypotheekgesprek aan onze hypotheekadviseur dat de werkwijze van Hendriks hem tot nu toe uitstekend was bevallen.
Maar wat maakt ons nou zo bijzonder en wat doen wij dan anders of beter dan andere makelaars? Als kernpunten noemde de heer Van der W. het volgende: "Tijdens de huizenroute onderscheiden jullie je duidelijk ten opzichte van andere makelaars. Overal lag keurig foldermateriaal klaar om mee te nemen, dit in tegenstelling tot sommige van jullie collega's! Bij woningen die bij jullie op het internet staan, kun je gelijk de brochure aanklikken en de presentatie ziet er echt geweldig uit!"
De heer Van der W. was al bij meerdere makelaars geweest, maar Hendriks was veruit de meest pro-actieve makelaar die hij ooit had meegemaakt! Zelfs tijdens het hypotheekgesprek kwamen er zaken naar voren waar hij tot dan toe nog helemaal niet aan had gedacht of waar hij op gewezen werd.
Kortom, weer een tevreden klant van de Hendriks Groep!
Reactie van klant VII
De heer en mevrouw S. uit Assen zochten een vrijstaande bungalow in Roermond voor maximaal € 600.000. Zij voelden zich direct thuis op kantoor Roermond en regelmatig kwamen ze op bezoek om gezellig een kopje koffie te drinken en met hun makelaar het nieuwe aanbod door te nemen. Dit alles ging altijd op een erg informele en spontane wijze.
Uiteindelijk heeft de kantoordirecteur van kantoor Roermond voor de heer en mevrouw S. een prachtige bungalow aangekocht die te koop stond bij een collega NVM makelaar. De heer en mevrouw S. waren zeer tevreden over Hendriks Makelaardij en de werkzaamheden die wij voor hen hadden verricht. Als blijk van waardering kwamen ze de laatste keer zelfs langs met een overheerlijke vlaai!
Dit is niet uitzonderlijk bij de Hendriks Groep, immers alle klanten en relaties voelen zich erg op hun gemak bij ons en voelen zich serieus genomen.
Of het nu gaat om een klant die € 110.000 heeft te besteden of € 600.000, dat maakt voor ons niet uit, want voor Hendriks is iedere klant koning!
Reactie van klant VIII
De familie Holland uit Nijmegen wilde hun huis verkopen, maar eigenlijk niet via een makelaar om zo kosten te kunnen besparen.
Hendriks Makelaardij heeft bij de opening van haar nieuwe filiaal in Nijmegen contact opgenomen met verkopers die hun woning particulier in de verkoop hadden staan om ze zo op de hoogte te brengen van de fantastische dienstverlening die Hendriks kan bieden. "In eerste instantie stond ik er een beetje sceptisch tegenover, zo vertelde de heer Holland, want ondanks het goede verhaal waren wij er nog steeds van overtuigd dat wij geen makelaar nodig hadden"
Ondanks deze twijfel heeft de familie Holland toch besloten om op het aanbod van een persoonlijk gesprek met een makelaar in te gaan en na een bezoek van onze makelaar waren ze helemaal overtuigd. "Wij hadden er direct een goed gevoel over en het c